Retur og reklamation

Jeg vil klage over et produkt. Hvordan gør jeg, og hvilke garantier gælder for produktet?
Vi beklager, at du har oplevet problemer med et af vores produkter, og vi vil naturligvis gøre alt, hvad vi kan for at hjælpe dig. For at hjælpe dig på den bedste måde, har vi brug for information om, hvilket produkt reklamationen drejer sig om, en beskrivelse af fejlen og dine kontaktoplysninger.

Generelt dækker produktgarantien materiale- og produktionsfejl. Hvor lang garantitiden er varierer for de forskellige produkter.

Noget der er godt at vide er, at de fleste af vores produkter kan repareres, og vi har de mest almindelige reservedele på lager.

Jeg vil returnere en vare eller en forsendelse. Hvordan gør jeg?
Hvis du ikke har fået den vare, du har bestilt, beklager vi dette. Kontakt os, så hjælper vi dig med at løse problemet.
For at kunne hjælpe dig på den bedste måde, har vi brug for information om, hvilket ordrenummer den ønskede returnering drejer sig om, hvad der er gået galt og dine kontaktoplysninger.

Jeg har sendt en vare tilbage og vil vide status for den. Hvordan gør jeg?
Hvis du har sendt en vare tilbage og vil kende status for denne returnering eller reklamation kan du maile eller ringe til os, så hjælper vi dig.