Ordrer

Hvordan ved jeg om min ordre er blevet modtaget?
Så snart din ordre er registreret, vil du modtage en ordrekvittering på din e-mail. Derefter vil vores Kundeservice hurtigst muligt sende en ordrebekræftelse med ordrens leveringstid til din e-mail.

Pengene er trukket på min konto, men jeg har ikke fået nogen ordrebekræftelse via e-mail?

Kontroller at ordrekvitteringen og/eller ordrebekræftelsen ikke er havnet i dit spamfilter. For at sikre at e-mails ikke havner i spamfiltret, bør domænet roswi.se godkendes som en betroet afsender.

Hvis du ikke finder nogen e-mail i dit spamfilter, kan du logge ind i webshoppen og kontrollere status for din ordre. Du kan også kontakte os, så hjælper vi dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg vil annullere en ordre, jeg har afgivet?
Ring til os så hurtigt som muligt, så din ordre ikke bliver sendt afsted. Du kan kontakte os på telefonnr. +46 (0)8 505 665 00.

Hvordan gør jeg, hvis jeg vil afbryde en allerede afgivet ordre?
Det er bedst at du kontakter os, hvis du vil supplere eller ændre din ordre. Hvis den ikke er afsendt fra os, kan vi levere dit supplement til ordren på samme tid.

Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg skal afgive en ordre - hvad gør jeg?
Kontakt os, så hjælper vi dig.

Hvordan kan jag se status for en allerede afgivet ordre?

For at se status for en ordre kan du logge ind i webshoppen og finde din ordre på Mine sider.

Hvor lang er leveringstiden?
Hvis vi har varerne på lager, og du afgiver ordren inden kl. 11.00 på en hverdag, så afsendes den fra os samme dag. For varer som vi ikke har på lager, angiver vi leveringstiden på den ordrebekræftelse, som du vil få tilsendt fra vores Kundeservice.

Hvordan ved jeg om min ordre er blevet leveret fra Roswi?
Du kan logge ind i webshoppen og følge status for din ordre på Mine sider. Der kan du også hente pakkenummer og spore din pakke.

Hvor henvender jeg mig med fakturaspørgsmål?
E-mail dit fakturaspørgsmål til info@roswi.se. Vi svarer så hurtigt vi kan.