Vi bruger cookies til at give dig en bedre hjemmeside oplevelse. Lær mere om cookies på roswi.se

Hoppa till innehållet

Ordrer

Hvordan ved jeg om min ordre er blevet modtaget?
Så snart din ordre er registreret, vil du modtage en ordrekvittering på din e-mail. Derefter vil vores Kundeservice hurtigst muligt sende en ordrebekræftelse med ordrens leveringstid til din e-mail.

Pengene er trukket på min konto, men jeg har ikke fået nogen ordrebekræftelse via e-mail?

Kontroller at ordrekvitteringen og/eller ordrebekræftelsen ikke sidder fast i dit spam-filter. For at sikre at e-mails ikke sidder fast i spam-filtret, bør domænet roswi.se godkendes som en betroet afsender.

Hvis du ikke finder nogen e-mail, som har siddet fast i dit spam-filter, kan du logge ind i webshoppen og kontrollere status for din ordre. Du kan også kontakte os, så hjælper vi dig tilrette.

Hvordan gør jeg, hvis jeg vil supplere eller ændre min ordre?
Det er bedst at du kontakter os, hvis du vil supplere eller ændre din ordre. Hvis den ikke er afsendt fra os, kan vi levere dit supplement til ordren på samme tid.

Hvordan gør jeg, hvis jeg vil afbryde en allerede afgivet ordre?
Det er bedst at du kontakter os, hvis du vil supplere eller ændre din ordre. Hvis den ikke er afsendt fra os, kan vi levere dit supplement til ordren på samme tid.

Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg skal afgive en ordre - hvad gør jeg?
Kontakt os, så hjælper vi dig.

Hvordan kan jag se status for en allerede afgivet ordre?

For at se status for en ordre kan du logge ind i webshoppen og finde din ordre på Mine sider.

Hvor lang er leveringstiden?
Hvis vi har varerne på lager, og du afgiver ordren inden 11.00 på en hverdag, så afsendes den fra os samme dag. For varer som vi ikke har på lager, angiver vi leveringstiden på den ordrebekræftelse, som du vil få tilsendt fra vores Kundeservice.

Hvordan ved jeg om min ordre er blevet leveret fra Roswi?
Du kan logge ind i webshoppen og følge status for din ordre på Mine sider. Der kan du også hente kolli-nummer og spore gods.

Hvor henvender jeg mig med faktura spørgsmål?
Mail dit faktura spørgsmål til info@roswi.se, vi svarer så hurtigt vi kan.

Produkten har lagts i kundvagnen